اگر کالا در فرآیند ارسال با مشکل به دست شما رسیده است لطفا ظرف مدت 24 ساعت از زمان دریافت کالا با ما در ارتباط باشید تا مشکل را برطرف نماییم.

مهمترین اشکالاتی که ممکن است به وجود بیایند و توسط ما پشتیبانی خواهند شد موارد ذیل هستند:

1- کالا در فرآیند ارسال به صورت آسیب‌دیده به دست شما رسیده است.

2- کالای ارسالی با چیزی که سفارش داده‌اید مغایرت دارد.

3- ظاهر کالا سالم است اما محتوای کالا ایراد دارد.

.

لطفا اگر با هر یک از موارد فوق مواجه شدید شماره سفارش خود همراه با عکس از قسمت مشکل دارد محصول به آی دی پیام‌رسان ایتا @NashrWeb_Admin ارسال فرمایید تا مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

.

در صورت داشتن شرایط مرجوعی کالا را با کالای بدون مشکل تعویض خواهیم نمود.

اگر چنانچه به هر دلیلی از خرید خود منصرف شدید ظرف مدت 72 ساعت می‌توانید کالا را عودت داده و مبلغ کالا را پس بگیرید. (در این صورت هزینه های مربوط به فرآیند ارسال بر عهده مشتری خواهد بود)